Kom ihåg mig?
Home Menu

Menu


Supporthjälp

 
Ämnesverktyg Visningsalternativ
Oläst 2011-02-26, 19:50 #1
hoover hoover är inte uppkopplad
Nykomling
 
Reg.datum: Jan 2004
Inlägg: 48
hoover hoover är inte uppkopplad
Nykomling
 
Reg.datum: Jan 2004
Inlägg: 48
Standard Supporthjälp

Hej,
Jag har ett antal mindre webbshopar och liknande sajter. Jag har även ett fulltidsarbete och tycker för det mesta att det är jobbigt och störande att behöva svara på supportmail från webbshoparna när jag sitter med helt andra arbetsuppgifter. Vissa dagar kommer inga mail alls, andra dagar upp till 10-20 mail. Det är typ aldrig mer än 30 minuters arbete om dagen, men ändå något som "hänger över mig" eftersom jag vill upprätthålla en hög servicenivå.

Har ni några förslag på hur jag kan "sälja ut" supporten utan att det kostar en förmögenhet Jag tycker att det måste finnas många webutvecklare och andra som ändå sitter framför datorn hela dagarna, och som skulle kunna tjäna en liten extra slant.

Alla tips och förslag mottages tacksamt!

Senast redigerad av hoover den 2011-02-27 klockan 13:54
hoover är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat
 


Aktiva användare som för närvarande tittar på det här ämnet: 1 (0 medlemmar och 1 gäster)
 

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av

Forumhopp


Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 15:58.

Programvara från: vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson
 
Copyright © 2017