Kom ihåg mig?
Home Menu

Menu

Telenor och Aspiro lanserar WiMP

Ämnesverktyg Visningsalternativ
Oläst 2011-02-15, 11:48 #11
tartareandesire tartareandesire är inte uppkopplad
Supermoderator

Reg.datum: Jan 2004
tartareandesire tartareandesire är inte uppkopplad
Supermoderator

Reg.datum: Jan 2004
Citat:
Ursprungligen postat av razor Visa inlägg
Funderingarna går över hur framtiden kommer se ut. Kommer varje stort bolag sitta med sin egen musiktjänst? Tänker på en rubrik jag såg här om dagen som sa att sony (?) kan vara på väg att dra sig ur itunes (visserligen ingen streamad musik men funderingarna drar igång) för att starta en egen tjänst... Hur långt är steget från att dra sig ur spotify då? Försvinner en följer andra efter för att inte missa sin del av kakan och det slutar med ett virrvarr av begränsade tjänster som måste komplettera varandra. Eller?

Det är som sagt var bara funderingar. Men det känns som sånt som kan hända när alla vill ta för sig.
Det försvinner musik från Spotify också då och då, det är en väldig ung och osäker bransch än så länge. Svårt att sia om framtiden. Jag gillar själv inte att lyssna på musik i mobilen, Spotify Premium är helt klart nr 1 för mig än så länge men en del stora band och många äldre skivor saknas så CD används en hel del fortfarande.

Aktiva användare som för närvarande tittar på det här ämnet: 1 (0 medlemmar och 1 gäster)

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av

Forumhopp

Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 04:56.

Programvara från: vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson

Copyright © 2017