FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | ||
|
|||
Har WN som tidsfördriv
|
I veckan upptäckte jag att MediaAnalys varit inne på en webbsida som jag äger och postat kommentarer åt Telia, en av deras kunder. Kändes väldigt skumt och inte minst helt fel så jag skrev ett inlägg om det vilket drog igång en liten karusell där bl.a. Telia klev in och berättade deras syn på det hela, hade velat sitta med på nästa möte de ska ha med MediaAnalys
![]() http://www.bloggjakt.se/hej-mediaanalys/ Vore kul om ni som driver bloggar hade orken att kolla era kommentarer och se om det postats några från IP som tillhör MediaAnalys troligen intervallet 85.195.5.208 - 85.195.5.215 I mitt fall handlade det om mobilrelaterade sidor åt Telia och kommentarer postades runt månadsskiftet. En snabb sökning på Google visade cirka 10 olika sidor som drabbats av liknande inlägg som på min webbsida så det känns lite väl utbrett för att inte ha förekommit tidigare. Det intressanta vore att se om detta var en engångsföreteelse, om de även gjort liknande saker åt andra kunder och hur utbrett det är. |
||
![]() |
![]() |
|
|