FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | ||
|
|||
Nykomling
|
Säljer nu färdig installerat & konfigurerat paket som jag har gjort till Counter-Strike 1.6 som får in en hel del i månaden via MO-SMS.
Självaste datorn som hostar denna spelserver inkluderar då alltså Inte! Jag hjälper gärna till med att få igång din första spelserver på din dator. Detta kräver absolut inge arbete, låt datorn/spelservern stå på så kommer spelare att komma in och du kan njuta av synen att se pengar som fyller på ditt konto. Vill du tjäna dubbelt så mycket i månaden? Jag har hittat en lösning på det, starta upp flera spelservrar med precis samma paket. Har provat detta själv med ytterligare en spelserver som är exakt likadan som den första och resultatet blev dubbelt så hög inkomst än med en, men kunde dock inte fortsätta med fler då jag har haft dessa spelservrar hemma med svagt bredband, så jag har levt på en. Så denna statistiken är räknad på endast En spelserver. Tog upp till 1 vecka från början för mig när pengarna börja flöda. ![]() EDIT #1: Vad kunden betalar för Ange bud & ställ frågor helst via PM! Senast redigerad av Rirre den 2011-02-06 klockan 13:52 |
||
![]() |
![]() |
|
|