Kom ihåg mig?
Home Menu

Menu


Problem med one.com

 
Ämnesverktyg Visningsalternativ
Oläst 2011-01-29, 13:41 #7
tartareandesire tartareandesire är inte uppkopplad
Supermoderator
 
Reg.datum: Jan 2004
Inlägg: 11 585
tartareandesire tartareandesire är inte uppkopplad
Supermoderator
 
Reg.datum: Jan 2004
Inlägg: 11 585
Jag tycker inte det är mycket att bry sig om. Om stöd för en teknik inte finns listad under de specifikationer man har delgivits så bör man inte heller använda sig utav den från första början. Om något sedan råkar fungera trots allt så är det egentligen irrelevant och knappast nödvändigt att informera kunderna om att något som aldrig funnits nu är borta Däremot hade det inte skadat kundrelationerna om man ändå gjort det. Förmodligen bryr sig inte särskilt många One-kunder om detta; jag hade själv inte lyft ett ögonbryn om jag mot förmodan lagt något hos dem.
__________________
Full-stack developer, free for smaller assignments

Senast redigerad av tartareandesire den 2011-01-29 klockan 13:44
tartareandesire är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat
 


Aktiva användare som för närvarande tittar på det här ämnet: 1 (0 medlemmar och 1 gäster)
 

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av

Forumhopp


Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 00:48.

Programvara från: vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson
 
Copyright © 2017