Kom ihåg mig?
Home Menu

Menu

Htmltips.se

Ämnesverktyg Visningsalternativ
Oläst 2010-12-05, 19:43 #1
jonssondesign jonssondesign är inte uppkopplad
Mycket flitig postare

Reg.datum: Oct 2010
jonssondesign jonssondesign är inte uppkopplad
Mycket flitig postare

Reg.datum: Oct 2010
Standard Htmltips.se

Hejsan. Jag har tidigare skapat en tråd ang. Htmltips.se i feedback avdelningen.
Men då handlade sidan om att jag skulle posta inlägg om spännande och användbara tips ang utveckling av HTML och CSS.

Många av er rekommenderade mig att lära mig html5 bättre då detta va mer intressant. Jag har istället valt att skapa ett forum.
Forumet är menat att hjälpa personer med frågor och problem med utvecklingen av html och css. Men forumet erbjuder så mycket mer. En viktig del i forumet är kategorin "tjänster mot tjänster". Här kan man alltså efterfråga en tjänst och erbjuda tjänster, istället för mot betalning. Detta behöver självfallet inte nödvändigtvis vara just kodning av en hemsida.

Nu vill jag ha feedback på min nya idé, som jag hoppas kan komma att användas flitigt för att hjälpa varandra till sina målsättningar.

Design, Funktioner, Kategorier.. Är det jag vill ha mest uppmärksamhet på. Men kom gärna med förslag, osv.
Har jag kanske för många kategorier? Bör jag ändra utseendet?
Vad tror ni om HTML och CSS tips sidan? Bra/dåligt skrivet?

Det vore också kul, men inte nödvändigt, om ni kunde registrera er på sidan och testa lite. Bör jag tillåta fler tecken på signaturerna osv osv?

Kom gärna med feedback!

Mvh Fredrik
jonssondesign är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat

Aktiva användare som för närvarande tittar på det här ämnet: 1 (0 medlemmar och 1 gäster)

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av

Forumhopp

Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 18:46.

Programvara från: vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson

Copyright © 2017