Kom ihåg mig?
Home Menu

Menu

Integrering av Klarna betalsystem

Ämnesverktyg Visningsalternativ
Oläst 2010-12-03, 11:46 #1
Jim_Westergrens avatar
Jim_Westergren Jim_Westergren är inte uppkopplad
Har WN som tidsfördriv

Reg.datum: May 2005
Jim_Westergren Jim_Westergren är inte uppkopplad
Har WN som tidsfördriv
Jim_Westergrens avatar

Reg.datum: May 2005
Standard Integrering av Klarna betalsystem

Jag funderar på att lägga in Klarna faktura och Klarna mobil som betaltjänst på N.nu. Just nu använder jag endast Payson.

Klarna påstår "Ingen betalningstjänst är enklare att integrera."

Jag är ny på PHP men kan ändå en del. Att lägga in Paysons agentintegration gick bra och jag klarade det själv utan frågor.

När jag tittar på guiden för Klarna: http://integration.klarna.com/ och de PHP-filer jag har laddat ner så förstår jag inte hur jag ska göra. PHP-filerna har endast en massa funktioner och klasser.

Är det för att jag inte har jobbat med ett API innan är är det svårt för mig med Klarna?

Jag hade gärna velat se en steg för steg guide för PHP. Jag kan till exempel inte hitta kodexempel för HTML för formuläret.

Är det någon här som har gjort detta i PHP tidigare? Kan man få en kopia eller köpa en lösning i PHP? Eller pris att anlita dig?

Något jag tycker är dumt är att de använder ISO-8859-1 medan jag använder UTF-8 överallt. Så jag måste typ koda om innan jag skickar data och sedan koda om igen när jag tar emot data.
Jim_Westergren är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat

Taggar
klarna

Aktiva användare som för närvarande tittar på det här ämnet: 1 (0 medlemmar och 1 gäster)

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av

Forumhopp

Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 02:58.

Programvara från: vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson

Copyright © 2017