Kom ihåg mig?
Home Menu

Menu

Citynetwork brädar Binero med .nu domän för 9 kr och slänger med 12 mån webbhotell...

Ämnesverktyg Visningsalternativ
Oläst 2010-12-02, 14:43 #11
Omega Man Omega Man är inte uppkopplad
Medlem

Reg.datum: Mar 2010
Omega Man Omega Man är inte uppkopplad
Medlem

Reg.datum: Mar 2010
Citat:
Ursprungligen postat av MRDJ Visa inlägg
För några år sedan då IIS körde en kampanj med domäner för 1 kr och jag köpte ett par hundra domäner, sedan fick jag en kartong med fakturor från IIS, och det var samma där, betalar man dem inte så förfaller dem. ibland får jag fakturor från Loopia med, så jag tror dem flesta kör med den modellen.
Ännu värre när de skickar det via posten nästföljande år efter en sådan kampanj, så mycket onödigt arbete och kostnader. Sedan är det jobbigt att slå in 100+ OCR-nummer för de som ska förnya. Borde finnas bättre och enklare lösningar i kontrollpanelen där man anger sitt kreditkort och vid registrering kan välja automatisk förnyelse, manuell med påminnelse, eller manuell utan påminnelse. Samt att man kan flagga domäner som ej förnyelse så att man redan vet att man har tagit ställning till att inte förnya domänen, så att man inte tänker över samma sak 20 gånger.
Omega Man är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat

Aktiva användare som för närvarande tittar på det här ämnet: 1 (0 medlemmar och 1 gäster)

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av

Forumhopp

Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 17:39.

Programvara från: vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson

Copyright © 2017