Kom ihåg mig?
Home Menu

Menu


Binero pch låsta trådar

 
Ämnesverktyg Visningsalternativ
Oläst 2010-11-13, 14:54 #1
Touchdown Touchdown är inte uppkopplad
Nykomling
 
Reg.datum: Nov 2010
Inlägg: 3
Touchdown Touchdown är inte uppkopplad
Nykomling
 
Reg.datum: Nov 2010
Inlägg: 3
Standard Binero pch låsta trådar

Brukar sitta här och läsa en del men har aldrig känt ett behov av att skriva. Men nu är jag så irriterad att jag (även fast jag är extremt lat) kände mig tvungen att skaffa ett konto.
Att ni moderatorer av någon anledning är extra snälla med Binero är ju rätt så tydligt, är det gratis konton i görningen kanske?
Det som gör mig irriterad är att det medför att man hindrar sanningen från att komma fram.

Jag var själv kund hos Binero fram till 2008. Helt plötsligt började min e-butik som då omsatte 4-6k per dag att strula. Efter flera dagars mailande och ringande fram och tillbaka så kom Binero fram till att det var något diskfel på den mysqlserver som jag använde som gjorde att min databas blev korrupt hela tiden. Självklart tog mitt humör ut när jag förlorade pengar varje dag, så den 8:e dagen av strul skällde jag och frågade vad fan dom sysslade med. Svaret blev att jag borde se mig om efter ett annat webbhotell då killen i telefon inte gillade min attityd. Ett sånt bemötande när man är fullt medvetna om vad som gått fel känns inte så seriöst.

Har en bekant som fortfarande är kund hos Binero som genom en av sina bekanta hört rykten om att Binero vid tiden för haveriet denna vecka inte ens hade någon av sina servertekniker i landet. Skulle vara väldigt intressant att höra vad Binero har att säga om detta. Är det sant så säger det en del om hur kundvänliga "Sveriges vänligaste webbhotell" egentligen är.

Så Bineroansvariga, svara gärna på detta och dementera eller bekräfta sanningshalten i detta rykte.

/Bitter fd kund som väljer utlandshosting istället
Touchdown är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat
 


Aktiva användare som för närvarande tittar på det här ämnet: 1 (0 medlemmar och 1 gäster)
 

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av

Forumhopp


Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 00:13.

Programvara från: vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson
 
Copyright © 2017