FAQ |
Kalender |
![]() |
#11 | ||
|
|||
Nykomling
|
Nu maste jag faktiskt lagga mig i er lilla offtopic diskussion angaende tele2/comviq.
Dem gar absolut under samma nat - MEN, Comviq-kunder har en lagre prioritet pa natet. Det innebar alltsa att under "prime time", nar majoriteten av kunder ar online, nedprioriteras dessa kunder till lagre hastigheter, till fordel "riktiga tele2-kunder". Detta galler alla telebolag och deras systerbolag. Ontopic: Gallandes det mobila bredbandet ar det obegransad surf, men hastigheten - upp till 7,2mbit/s galler UPP till 5gb datatrafik/man, darefter sanks hastigheten till 64kbit/s. Om man ar ute efter helt obegransad trafik till den hastigheten man koper, sa ar det enbart telenor som erbjuder detta till detta segment av mobila bredband (och i de dyrare saklart), i ovrigt erbjuder aven tele2 och tre detta - men till deras dyrare mobila bredband. Hoppas ni har overseende med att jag inte orkar valja åäö, da de svenska tangentbordet inte slappts till ipad annu ![]() God kvall och jag hoppas jag gav er klarhet i fragorna! Senast redigerad av sebastianw den 2010-10-26 klockan 00:28 |
||
![]() |
![]() |
|
|