Kom ihåg mig?
Home Menu

Menu

Anbud mottages på domänen: www.speedcameramaps.com

Ämnesverktyg Visningsalternativ
Oläst 2010-10-23, 15:50 #1
Omega Man Omega Man är inte uppkopplad
Medlem

Reg.datum: Mar 2010
Omega Man Omega Man är inte uppkopplad
Medlem

Reg.datum: Mar 2010
Standard www.speedcameramaps.com, nu utlagd på auktion hos Missdomain. Utrop endast 10€/100kr!

www.speedcameramaps.com är nu utlagd på auktion hos Missdomain. Utrop endast 10€/100kr inget reservationspris!
http://www.missdomain.com/speedcameramaps.com_221442

Anbud mottages på domänen: www.speedcameramaps.com

Hade tänkt mig att bygga en sida med alla hastighetskameror integrerade i Google Maps med Adsense som inkomstkälla. Finns ju ett flertal "open source" källor för hastighetskameror ex. http://www.foxytag.com/en/map.html

Hade tänkt mig att man skulle kunna välja land eller rutt och se alla kameror och få ut en fil och kunna ladda ner till GPS:en. Eller bara en karta med alla utmarkerade hastighetskameror. Därtill ett forum.

Domänen kan ju även användas som reklam/affiliatesida för hjälpmedel mot att få fortkörningsböter osv. Eller perfekt reklamsida för er som säljer sådana saker.

Domänen har inte använts, därför finns ingen statistik.

Andra projekt har fått företräde därför står domänen till försäljning.

Tänkte kolla intresset här på WN ifall det kan bli ett avslut här. Annars läggs domänen ut på en internationell auktionstjänst för domännamn.

Domänen överlåtes via Citynetwork.se som är registrar. Köparen betalar förutom eventuellt antaget anbud även eventuella transaktionskostnader. Vet inte vad Citynetwork har för rutiner eller tar för avgift för .com överlåtelse av domännamn.

För att inte få en massa anbud på 50 öre, 1 kr osv. undanbes alla anbud under 1000 SEK. Ni kan lämna anbud i tråden eller via PM. Är det stort intresse kan domänen komma att läggas ut direkt på en auktionssida med här senast lämnat anbud som utrop. I så fall lägger jag ut länken dit.

Överföring av domänen äger rum först efter att full betalning inkommit till det svenska bankkonto som uppges vid avslut.

Domänen säljs av privatperson.

Fri prövningsrätt förbehålls.

Senast redigerad av Omega Man den 2010-12-06 klockan 11:08 Anledning: Utlagd på auktion.
Omega Man är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat

Aktiva användare som för närvarande tittar på det här ämnet: 1 (0 medlemmar och 1 gäster)

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av

Forumhopp

Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 23:56.

Programvara från: vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson

Copyright © 2017