FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | ||
|
|||
Nykomling
|
Som rubriken lyder så söker jag kontakt med en programmerare som känner sig hemma på Affiliate systemen.
Jag har inte programmeringskunskaper men jag kan försäljning och allt det andra affärsmässiga som krävs för att lyckas lyfta ett projekt till en kommersiellt hållbar nivå. Tanken är att du skall hjälpa till att bygga en site som i grunden kommer att vara en ganska enkel community. Grunden i denna community kommer att vara starkt knutet till Affiliate-nätverk och dess annonsörer. Du bör därför känna till hur dessa system fungerar och veta hur du skall behandla den råa annons-datan till att passa i den grafiska profilen på sidan. Ett typexempel på en site med samma upplägg är modezine.se Detta är ett projekt i sin linda och det finns inga feta plånböcker att hämta pengar ur för drömmare. Jag är heller inte intresserad av att köpa utvecklingskonsulter per/h. Givetvis kommer du få ekonomisk ersättning för din tid, antingen i timmar eller pris på hela projektet. Alternativ finns också att vara en del av hela projektet. Kontakta mig per PM Mvh wt |
||
![]() |
![]() |
|
|