FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | |||
|
||||
Medlem
|
Jag är i startgroparna att lansera en stor hemsida inom några veckor. Jag har gjort en hel del hemsidor innan men aldrig någon hemsida med reklam/affiliate på. Så jag skulle behöva lite rådgivning inom det ämnet.
Hemsidan jag ska lansera beräknar jag få runt 2000-3000 besökare om dagen och ska ha inriktning mot en lokal marknad/ort inom kroglivet. Jag kommer jobba för att få lokala sponsorer men jag vill att sidan ska vara så självgående som möjligt. Så jag har inte som mål att jaga sponsorer varje månad. Jag har läst en hel del om Google Adsense och det verkar lysande, dock så är jag livrädd för att Google ska stänga av mitt konto och därav min ersättning utebli. Till exempel ifall någon besökare klickar på mina annonser 100ggr. - Har ni någon backupplan ifall Google? Isf vad för plan? - Vilket affiliatetjänst är mest seriöst? Har läst trådarna här på WN.se men det verkar vara problem med de flesta? - Vilken affiliatetjänst ska jag satsa på när min hemsida inriktar sig på kroglivet? - Mellan tummen och pekfingret, hur mycket kan man tjäna per besökare på Google Ads? mvh Adam |
|||
![]() |
![]() |
|
|