Kom ihåg mig?
Home Menu

Menu

Att leva som affiliate

Ämnesverktyg Visningsalternativ
Oläst 2010-09-04, 13:01 #1
Dakotas avatar
Dakota Dakota är inte uppkopplad
Har WN som tidsfördriv

Reg.datum: Nov 2009
Dakota Dakota är inte uppkopplad
Har WN som tidsfördriv
Dakotas avatar

Reg.datum: Nov 2009
Standard Att leva som affiliate

Hej!
Jag kan börja med att berätta att jag är väldigt ung, och därav så är det helt makalöst fantastiskt att jag haft fördelen att tjäna pengar online på det sätt som jag har gjort. Jag är väldigt tacksam för detta.

I alla fall.

Jag är väldigt intresserad utav livet som affiliate, det måste vara helt fantastiskt att kunna få en stadig inkomst genom att agera affiliate.

Hittills har jag annonserat via mina Facebooksidor med program som är har varit öppna för detta, och det har gått riktigt bra.

Jag är dock både i behov av samt givetvis sugen på att köra mer klassiskt och alltså driva renodlade affiliatesajter.

Jag har förstått att domänen är en viktig del i det hela, men då de flesta riktigt bra domäner är tagna, och annars säljs riktigt dyrt, så är det svårare för mig som ung att komma igång. Det är dock givetvis långt ifrån kört men det är ju trots allt en viktig del i det hela.

Finns det något knep för att klara sig ändå?

Jag är också riktigt nyfiken på vad man kan vinna på att vara affiliate, jag har förstått att det kan röra sig om riktigt mycket pengar men då är det ju antagligen så att personen i fråga äger flera sidor, det blir ju till att börja med en för mig

Det vore riktigt kul att höra från erfarna men även nya affiliates.

Tacksam för svar!

Mvh
Henrik
Dakota är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat

Aktiva användare som för närvarande tittar på det här ämnet: 1 (0 medlemmar och 1 gäster)

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av

Forumhopp

Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 21:21.

Programvara från: vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson

Copyright © 2017