FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | ||
|
|||
Medlem
|
Jag har en dator som är Fujutsi Simens Scaleo (http://www.digipixel.se/images/scaleo800_power.jpg).
Jag har ett problem som började förra året. Problemet är att: Datorn startar om sig hela tiden. Jag kommer till Windows flaggan och sen så startar datorn om. Detta händer, när något uppdateras (ibland). Och då behöver datorn startas om. Och då så kommer rutan där man kan välja olika val: Felsäkert läge osv. Och alla de lägena har jag testat och ingen av dom funkar just nu. Den startar bara om sig hela tiden. Det som jag kan komma åt är biosen (shift + f10). Och där så verkar allting vara normalt. Jag trodde att det var något virus eller något som skadade min förra hårddisk. Och då så installerade jag om allt. Men problemet återstod på den. Så då gick jag och köpte en ny hårddisk i februari. Och detta problem har kommit och gått. Och så igår så uppdaterades flashen igår. Och då började detta problem återigen. Så jag undrar, vad är det som är fel?. Vad kan man göra åt det? Det är väll inte hårddisken igen? |
||
![]() |
![]() |
|
|