Kom ihåg mig?
Home Menu

Menu


Nyhetsbrev e-marketing, vad är nyckeln?

 
Ämnesverktyg Visningsalternativ
Oläst 2010-06-10, 13:27 #1
BarateaUs avatar
BarateaU BarateaU är inte uppkopplad
Klarade millennium-buggen
 
Reg.datum: Nov 2007
Inlägg: 2 648
BarateaU BarateaU är inte uppkopplad
Klarade millennium-buggen
BarateaUs avatar
 
Reg.datum: Nov 2007
Inlägg: 2 648
Standard Nyhetsbrev e-marketing, vad är nyckeln?

Hej och hå.

Jag går i tankarna kring att börja köra lite nyhetsbrev till mina "users".
Har inte gjort detta tidigare, men själva lösningen för att lev e-breven och stat, template osv är klart.

Det jag funderar över är mer vad man bör ha i sitt nyhetsbrev, vad är nyckelfunktionerna?
Och inte minst, kan jag få någon konvertering av detta? Är affill länkar eller tipps om nya produkter i nyhetsbrevet den bästa vägen att gå?

Hur började ni eller vad använder ni för nyckel funktioner i detta?

Jag tänkte kanske att man kör lite av senaste månadens nyheter, samt mest aktiva diskutionerna. Vad rekommenderas mer?

Sitter och kollar på lite nyhetsbrev man får i lådan själv.

Dustin, = produkter och kampanjer.
Ebay, = kampanjer och div deals
Ticket, = respriser och lite mini liknande artiklar kring resmålen
Paypal, = deals från deras kunder, dvs de som använder paypal som system
Techsweden, = recensioner av produkter
Hi-Fi klubben, = rabbater och tips om lagerrensning osv.

osv
osv
osv

Alla nyhetsbrev man får är nästan bara att sälja på en saker, bortsett från t.ex. techsweden som är enbart recensioner.
BarateaU är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat
 


Aktiva användare som för närvarande tittar på det här ämnet: 1 (0 medlemmar och 1 gäster)
 

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av

Forumhopp


Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 23:31.

Programvara från: vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson
 
Copyright © 2017