FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | ||
|
|||
Har WN som tidsfördriv
|
Hejsan!
Jag håller just nu på med ett stort projekt som vi har planer på att satsa stort på SEO. Jag själv designar och programmerar allt. Mina frågor är om jag gör rätt eller fel i min SEO. --- -Jag skriver alt och title attribut på alla bilder med relevant info (img-taggar) -Jag skriver title attribut på alla länkar och listor med relevant info (a & li-taggar) Vill även nämna att i dessa attributer nämner jag mycket mitt domännamn. -Jag nämner mitt eller delar av domännamnet i en h1-tag på ungefär varannan undersida. -Jag har en sitemap i html och även i XML (uppenbart positivt) -Jag har mycket Unik information som även innehåller delar av domännamnet minst 2 gånger per 100ord. (jag tjatar inte det, men gör det på ett bra sätt som beskriver bra) -Har alla meta taggar som är positiva i SEO mässigt. -när jag skriver unik text använder jag det inom p-taggar. -Alla rubriker osv skriv ut som h1,h2 eller h3. (har även en sida med små h6 ![]() Vad finns där mer som jag kan åstadkomma under programmeringen som är positivt inom SEO. Jag är medveten om att innehållet är mycket mycket viktigt, och vi har experter på detta. men det jag mest vill ha reda på vad jag kan utnyttja av alla html taggar osv SEO mässigt! Tacksam för svar som alltid! ![]() Hälsningar Philip Andersson! |
||
![]() |
![]() |
|
|