Kom ihåg mig?
Home Menu

Menu

Zeki Studios ny design, feedback

Ämnesverktyg Visningsalternativ
Oläst 2010-05-11, 13:59 #21
Conny Westh Conny Westh är inte uppkopplad
Klarade millennium-buggen

Reg.datum: Aug 2005
Conny Westh Conny Westh är inte uppkopplad
Klarade millennium-buggen

Reg.datum: Aug 2005
Citat:
Ursprungligen postat av danieldate Visa inlägg
[/B]

Skulle säga att det har mer betydelse nu än någonsin. Folk börjar använda sina telefoner för att surfa in på internet, vet inte hur det är med dig. Men jag är inte så jävla taggad på att pröjsa 20 spänn i trafikavgifter för att gå in på den hemsidan
Tele2 tar väl 35 SEK/MB så det blir 52:50 SEK för att titta på sidan första gången, det tar en hiskelig tid att ladda också.

Märke av att det tog flera sekunder att ladda på min burk fast jag sitter på företagsnätverk nu, sen small det till när bilden kom upp ....

Knapparna uppe till höger verkar ha en flatare design än övriga sidan, de känns som en fyrkantig volvo 140 medan övriga sidan känns som en XC90 med sina mjukare former, inga likheter i övrigt som en jämförelse....

Tycker sidan var hyfsat just men ZUP!-texten (vad betyder ZUP?) med referense till 17-åring tycker jag ska bort eller helt ändras. Vet inte med vad dock, texten köänns inte alls bra ihop med sidan, den stämmer inte alls. Borde vara mer "seriös" eller ordspråk/anekdot så den stämmer med sidan i övrigt.

Senast redigerad av Conny Westh den 2010-05-11 klockan 14:21
Conny Westh är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat

Aktiva användare som för närvarande tittar på det här ämnet: 1 (0 medlemmar och 1 gäster)

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av

Forumhopp

Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 16:53.

Programvara från: vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson

Copyright © 2017