Kom ihåg mig?
Home Menu

Menu


Crystone vill ha betalt men levererar inte

 
Ämnesverktyg Visningsalternativ
Oläst 2010-03-22, 21:25 #9
eng3l eng3l är inte uppkopplad
Mycket flitig postare
 
Reg.datum: Aug 2008
Inlägg: 631
eng3l eng3l är inte uppkopplad
Mycket flitig postare
 
Reg.datum: Aug 2008
Inlägg: 631
Citat:
Ursprungligen postat av Jonas Visa inlägg
Enligt fabian, har ni inte varit direkt tillmötesgående när det gäller supportärendet, utan det saker händer först när han går ut med det hela här på WN.

Tycker du detta är acceptabelt? Eller skall ni/vi behöva göra en Adfair av det hela?
Jaha, nu är vi där igen. Hälften av sanningen framkommer inte i denna tråd, men jag tycker inte att jag ska behöva dra upp det bara för att bevisa min poäng. Det viktigaste för mig och min arbetsgivare är att våra kunder är nöjda, vilket Fabian nu är enligt det senaste mailet han skickade till mig.

Vad sedan du tycker eller tänker, om någonting som du inte ens har hälften av den bakgrundsinformation du behöver för att ens kunna skaffa dig en vettig bild av situationen, intresserar mig faktiskt inte.

Senast redigerad av eng3l den 2010-03-22 klockan 21:54
eng3l är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat
 


Aktiva användare som för närvarande tittar på det här ämnet: 1 (0 medlemmar och 1 gäster)
 

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av

Forumhopp


Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 00:06.

Programvara från: vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson
 
Copyright © 2017