Kom ihåg mig?
Home Menu

Menu

Google adwords

Ämnesverktyg Visningsalternativ
Oläst 2010-03-21, 19:33 #11
StateCollapse StateCollapse är inte uppkopplad
Banned

Reg.datum: Nov 2009
StateCollapse StateCollapse är inte uppkopplad
Banned

Reg.datum: Nov 2009
Tillbaka igen med en ny fråga.

Om man vill starta vill säga ett forum om USA, det blir ju äckligt dyrt och ange t ex. "new york", "florida" och t ex. "washington" som sökord. Men anger man dom som sökord så syns man som sagt och får många klick på ens forum. Hur gör man för att inte få så mycket kostnader men ändå många besökare till forumet? Det spelar ju ingen roll vilken stad man skriver i det kostar ändå skjortan när folk klickar på ens annons. Man vill ju som sagt ha mycket folk till ens forum men hur gör man för att undvika detta att det inte kostar så mycket?

Lite och om man säger så. Samtidigt vill man ha mycket folk, för det är bra och samtidigt kostar det väldigt väldigt mycket.

Angav t ex. "Florida", "Miami" och "Orlando" som exempel och på en dag skulle tre klick generera 800:- för mig. Om någon söker på "Miami" och klickar på mitt forum, vipps, 50:- borta, någon söker på "Orlando" vipps, 30:- borta och någon söker på "Florida" och klickar på mitt forum, vipps nästan 600:- för ett klick. Ska man skriva i såna högt rankade sökord måste man ju sätta in minst 5000:- och då kanske man klarar sig en dag och ska man klara sig en hel månad får man sätta in 100.000:- om inte mer för att klara allting.
StateCollapse är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat

Aktiva användare som för närvarande tittar på det här ämnet: 1 (0 medlemmar och 1 gäster)

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av

Forumhopp

Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 14:46.

Programvara från: vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson

Copyright © 2017