FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | ||
|
|||
Banned
|
Vi ska inom kort börja med betallösning via SMS men vi funderar lite på vilka vi ska använda oss utav. Dom vi idag funderar över är MO-SMS och Cellsynt.
På Cellsynt finns ingen lista på ersättningsnivåer och meddelandepriser så det blir svårt att jämföra med MO-SMS där det står hur mycket man får osv osv. Min fråga är. Ni som använder betallösningar via SMS, vilka använder ni och vad tycker ni om respektive företag som nyttjar tjänsten hos? Vi tänker börja med SMS och och bank/plus-giro. Går det framåt, rent ekonomiskt så ska vi försöka sikta på "direktbetalning" att man betalar via sin internetbank. När jag kikar på MO-SMS så tycker jag att det låter väldigt mysigt med att man får 21,60:- (inkl. moms och om avsändaren har Telia) om någon betalar 30:- då detta innebär att köper, vi säger 1000 användare ett plusmedlemskap på en månad så har vi dragit in 21.600:- och detta låter ju för bra. Så det måste ju finnas något finstilt med det hela. För så lätt kan det väl inte vara och tjäna så stora pengar om 1000 användare köper plusmedlemskap för en månad och för 30:-. Och jag vet inte om jag har postat min tråd i rätt avdelning heller ![]() |
||
![]() |
![]() |
|
|