FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | ||
|
|||
Har WN som tidsfördriv
|
Har under den senaste perioden funderat på att lägga ut en bild på mig själv under "om oss" på min webbplats. Har surfat runt lite på olika hemsidor och sett professionella bilder (oftast passfoton) och mindre professionella bilder ( foton som är tagna på klubb ) på olika webbplatser.
Vissa hemsidor har extremt opassande bilder. Jag tycker det är väldigt "glöttigt" och lite patetiskt att ha en opassande bild. Jag menar att lägga upp samma bilder på webbutiken som man använder på Facebook? Är det en mingelsajt eller en webbutik ? Sedan har vissa även länkat till sin facebook från webbutiken... Jag tänker inte ens börja diskutera det här för jag vet inte om jag kommer kunna sluta. Har även sett bilder som är tagna från sidan... ? Hur tänker de när de lägger upp dessa bilder på sin webbutik? Är det en mingelsajt eller en webbutik ? Vad tycker ni om bilder under "om oss" eller "kontakta oss". Är det bara jag som finner opassande bilder störande? Tycker ni man bör ha en bild på Vd:n , Kundtjänst mm på sin webbutik? Senast redigerad av Lancelot den 2010-03-05 klockan 23:29 |
||
![]() |
![]() |
|
|