Kom ihåg mig?
Home Menu

Menu


FS-DATA nere

 
Ämnesverktyg Visningsalternativ
Oläst 2010-02-25, 14:16 #11
KingsCrown KingsCrown är inte uppkopplad
Medlem
 
Reg.datum: Jan 2010
Inlägg: 51
KingsCrown KingsCrown är inte uppkopplad
Medlem
 
Reg.datum: Jan 2010
Inlägg: 51
Citat:
Ursprungligen postat av patrikweb Visa inlägg
I regel ska du som kund kräva det, men i regel är SLA avtal inte värd som toa papper. Har du tur kanske du kan få tillbaka 1 månadsavgift om det varit nere några dygn.

Men lär stå i avtalet vad som gäller.
En månadsavgift är ändå ett par tusen i det här fallet, och det känns som att man vid det här laget vill markera att det inte är okej. Men för att kunna kräva det, så måste jag ju själv veta med säkerhet hur många timmar som gått förlorade. Det känns svårt, för jag sitter ju inte och antecknar dag och tid varje gång som det är problem. Kan jag inte bara kräva att FS tar fram de uppgifterna och räknar ut förlusten?
KingsCrown är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat
 


Aktiva användare som för närvarande tittar på det här ämnet: 1 (0 medlemmar och 1 gäster)
 

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av

Forumhopp


Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 23:01.

Programvara från: vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson
 
Copyright © 2017