Kom ihåg mig?
Home Menu

Menu

Behöver webbsida för fotoutställning

Ämnesverktyg Visningsalternativ
Oläst 2010-01-29, 00:51 #1
forre forre är inte uppkopplad
Nykomling

Reg.datum: Mar 2005
forre forre är inte uppkopplad
Nykomling

Reg.datum: Mar 2005
Standard Behöver webbsida för fotoutställning

Hej!
Jag läser på Bildjournalistprogrammet på Mittuniversitetet i Sundsvall. Under våren kommer vår klass bestående av 16 personer att göra ett längre fotografiskt projekt som skall ställas ut i Stockholm i början av juni.

Jag är på jakt efter någon som kan göra en enkel webbsida åt oss. Tanken är att det kommer att vara en startsida som innehåller en logga högst upp, meny, följt av en flashbanner med rullande bilder från utställningen, och sedan lite info på förstasidan. Sedan behöver vi ett antal undersidor, max 4-5 olika undersidor, varav en ska vara i form av blogg eller liknande där vi själva kan gå in och uppdatera nyheter löpande. Inget jätteavancerat alltså. Förstasidan skall också ha en del reklam för våra sponsorer, dessa ska vara länkade till respektive webbplatser.

Har ni några rekommendationer på vem man bör kontakta för detta? Kanske någon här kan slänga ihop detta, vad skulle det i så fall kosta?

Eftersom jag själv har lite erfarenhet från webbdesign så behöver det egentligen inte vara mer än en bra mall som jag själv kan ändra efter eget tycke. Men jag ser gärna att sidan har någon form av CMS-lösning så det blir enklare för mina klasskamrater att uppdatera.

Kom med förslag!

Vänliga hälsningar
Mattias
forre är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat

Aktiva användare som för närvarande tittar på det här ämnet: 1 (0 medlemmar och 1 gäster)

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av

Forumhopp

Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 23:33.

Programvara från: vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson

Copyright © 2017