FAQ |
Kalender |
![]() |
#11 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Att knycka någons annans domännamn är alltid lågt. Det finns ingen som helst omtanke i en sån handling. Nu har jag inte läst vad samarbetet skulle gå ut på, men en gissning är att knycka domännamn inte var en del av ett "samarbete". Vad är oddsen för att det ska fungera!?
Att danielos tycker att han har gjort helt rätt suger om möjligt ännu mer... Domänkåt i egen hög person!! Nej, han borde inte delta i denna tråden. Om han nu är intresserad av att vårda sitt rykte, sitt varumärke... Det är inte kreativt att knycka andras idéer och/eller domäner och det enda jag kan säga till dig danielos, sluta posta i denna tråden!!! Det är såna som dig som gör livet svårt för oss alla. Det hör till vett och etikett att avstå vissa saker. Att du ful-reggar andras domäner och snyltar på andras idéer gör dig bara till en tramsig fjant... Det enda du kan göra nu är att logga in på detta forumet under ny identitet och inte förknippas med de varumärken du driver. Det finns säkert folk som är villiga att hålla denna tråden vid liv under lång tid framöver. TS + jag, fler?? Nåja... det märks väl... |
||
![]() |
![]() |
|
|