Kom ihåg mig?
Home Menu

Menu

Säljes: smsglass.se

Ämnesverktyg Visningsalternativ
Oläst 2009-11-18, 22:31 #1
AndreasBylund AndreasBylund är inte uppkopplad
Flitig postare

Reg.datum: Aug 2008
AndreasBylund AndreasBylund är inte uppkopplad
Flitig postare

Reg.datum: Aug 2008
Standard Säljes: smsglass.se

Hejsan!

Det är dags nu inför julen att sälja iväg några projekt som man inte kommer att fortsätta med. Det jag vill sälja nu är en cashreward sida som inte har dragit in några större belopp utan det handlar egentligen bara om några kronor. Dock har jag inte marknadsförten något alls utan till 95% handlar det om "tips en kompis erbjudande" som har dragit dit alla medlemmar.

Sidan är byggd på källkoden bakom stinkbomber.se som jag även äger. Ni kommer även få med en kopia eftersom jag har faktiskt ingen aning om sidan fungerar till 100%. Dock har jag inte fått några klagomål förutom att det borde komma upp mer erbjudanden.

Sidan i säg är www.smsglass.se.

Startbud 500kr och auktionen håller på tills 2009-11-21 klockan 21:00 om det inte kommer in några nya bud under 20:00 -> 21:00. Är det så kommer det läggas på en timme på auktionen.

Har ni några frågor eller funderingar så kan ni antingen ställa det här i tråden eller skicka ett PM så svarar jag så snabbt jag kan.

Säljer som privatperson.
AndreasBylund är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat

Taggar
cashreward, smsglass

Aktiva användare som för närvarande tittar på det här ämnet: 1 (0 medlemmar och 1 gäster)

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av

Forumhopp

Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 12:01.

Programvara från: vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson

Copyright © 2017