FAQ |
Kalender |
![]() |
#8 | ||
|
|||
Medlem
|
Vad sjukt, jag testade lägga in ny medlem på följande sätt:
INSERT INTO phpbb_users (user_type, group_id, username, username_clean, user_regdate, user_password, user_email, user_lang, user_style, user_rank, user_colour, user_posts, user_permissions, user_ip, user_birthday, user_lastpage, user_last_confirm_key, user_post_sortby_type, user_post_sortby_dir, user_topic_sortby_type, user_topic_sortby_dir, user_avatar, user_sig, user_sig_bbcode_uid, user_from, user_icq, user_aim, user_yim, user_msnm, user_jabber, user_website, user_occ, user_interests, user_actkey, user_newpasswd) VALUES (3, 5, 'Admin1', 'admin1', 0, '21232f297a57a5a743894a0e4a801fc3', '[email protected]', 'en', 1, 1, 'AA0000', 1, '', '', '', '', '', 't', 'a', 't', 'd', '', '', '', '', '', '', '', '', '', '', '', '', '', ''); som jag hittade i denna tråd: http://area51.phpbb.com/phpBB/viewto...p?f=71&t=30554 Det fungerade fint. DOCK försvann hela hemsidans design och blev phpbb's standarddesign, även när jag rensat alla cookies och tagit bort dendär användaren från databasen så är det FORTFARANDE standard-designen, från vilken webbläsare jag än går in i dessutom. Plus att jag sedan försökte skapa en ny användare igen på samma sätt fast sätta id-nummer till 1, eftersom det är det id-nummer jag hade på gamla forumet. Men då uppstod samma problem som tidigare. Alltså, det står att jag loggas in, men jag kommer aldrig in. |
||
![]() |
![]() |
|
|