Nykomling
|
|
Reg.datum: Oct 2009
Inlägg: 6
|
|
Nykomling
Reg.datum: Oct 2009
Inlägg: 6
|
Tilläggas i detta helvete är att vårt 2009 resultat för kortbetalning är uruselt pga. allt deras j:a strul. Tack och lov har vi många fler betalningsvägar men tappet syns ändå! Vågar man lite på DiBs i fortsättningen? Kanske de har fixat alla sina fel men då de sagt så så många gånger förut och att lita på detta enbart har kostat en massa pengar för våran del så är det högst tveksamt och känns som ett jäkligt osäkert kort!
Byta till en annan leverantör av denna lösning kan kännas minst lika osäkert som att ha kvar det man har... man vet ju inte vad man får men frågan är ju om man kan någonsin kan få det värre än vdet man haft ... Är nog ganska svårslaget :-/
Hade DiBs ersatt vid varje strul så hade jag inte sagt något, hade dibs inte krävt betalt för att man ska få felanmäla och få klara besked om downtime etc. så hade jag kanske inte varit fullt så negativ. som det är nu så sitter man och känner enbart ilska mot DiBs och hur de har behanlat en som kund genom alla stul och stopp... och att då nu på sluttampen försöka blidka en med lite socker och ersättning... sent påkommet även om det finns ord som... bättre sent än aldrig... Hur länge dröjer det tills nästa stopp, en vecka, en månad, två, hur många stopp tål en e-handel och hur många kunder går förlorade...
|