Kom ihåg mig?
Home Menu

Menu


Dibs just nu

 
Ämnesverktyg Visningsalternativ
Oläst 2009-10-30, 11:23 #30
Dimma Dimma är inte uppkopplad
Nykomling
 
Reg.datum: Oct 2009
Inlägg: 6
Dimma Dimma är inte uppkopplad
Nykomling
 
Reg.datum: Oct 2009
Inlägg: 6
Tilläggas i detta helvete är att vårt 2009 resultat för kortbetalning är uruselt pga. allt deras j:a strul. Tack och lov har vi många fler betalningsvägar men tappet syns ändå! Vågar man lite på DiBs i fortsättningen? Kanske de har fixat alla sina fel men då de sagt så så många gånger förut och att lita på detta enbart har kostat en massa pengar för våran del så är det högst tveksamt och känns som ett jäkligt osäkert kort!
Byta till en annan leverantör av denna lösning kan kännas minst lika osäkert som att ha kvar det man har... man vet ju inte vad man får men frågan är ju om man kan någonsin kan få det värre än vdet man haft ... Är nog ganska svårslaget :-/
Hade DiBs ersatt vid varje strul så hade jag inte sagt något, hade dibs inte krävt betalt för att man ska få felanmäla och få klara besked om downtime etc. så hade jag kanske inte varit fullt så negativ. som det är nu så sitter man och känner enbart ilska mot DiBs och hur de har behanlat en som kund genom alla stul och stopp... och att då nu på sluttampen försöka blidka en med lite socker och ersättning... sent påkommet även om det finns ord som... bättre sent än aldrig... Hur länge dröjer det tills nästa stopp, en vecka, en månad, två, hur många stopp tål en e-handel och hur många kunder går förlorade...
Dimma är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat
 


Aktiva användare som för närvarande tittar på det här ämnet: 1 (0 medlemmar och 1 gäster)
 

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av

Forumhopp


Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 10:27.

Programvara från: vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson
 
Copyright © 2017