Kom ihåg mig?
Home Menu

Menu

Söker: Tips på annonsnätverk

Ämnesverktyg Visningsalternativ
Oläst 2009-10-21, 12:34 #1
Pettolajnen Pettolajnen är inte uppkopplad
Medlem

Reg.datum: Feb 2006
Pettolajnen Pettolajnen är inte uppkopplad
Medlem

Reg.datum: Feb 2006
Standard Söker: Tips på annonsnätverk

Jag driver ett webb-baserat managerspel för innebandy. Alltså, en bred men nischad målgrupp. Sajten är ganska ny, den lanserades för lite mindre än en månad sedan. Sajten har ca 500 besök om dagen, och siffran ökar fortfarande och planeras öka något fortare en kommande period framöver då fler funktioner tillkommer.

Det vi kollar mycket på nu är vilka olika alternativ de finns för att få annonsintäkter på sajten. Alltså, tjäna pengar på sajten. Just nu kör vi tradedoubler-annonser. Inte för att tjäna pengar, för det går inte att göra på dom, utan för att få ett lite mer proffsigt intryck på sajten. Så tradedoubler är inte något alternativ för oss. Dom har inte en enda annonsör längre som valt att betala för klick eller sidvisning. Det är bara sales och leads som gäller. Och då får alltså deras annonsörer marknadsföra sig på vår sajt gratis? nej tack.

Vi söker annonsnätverk med annonsörer som betalar för sidvisningar också. Sedan om det är per tousand gör ju inget.

Vi har blivit bekanta med tailsweep och skickat en intresseansökan om partnerskap. Men det är inte säkert att vi blir godkännda då dom tydligen inte har något sport-paket. Dom skulle höra av sig igen om nån vecka... :/ Känns hur som helst lite ostabilt på den fronten.

Så vad är det för svar jag vill ha i denna tråd? Jo, jag vill ha antingen era erfarenheter eller rykten om tailsweep eller tips på annonsnätverk och varför ni rekommenderar det nätverket.
Pettolajnen är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat

Aktiva användare som för närvarande tittar på det här ämnet: 1 (0 medlemmar och 1 gäster)

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av

Forumhopp

Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 05:26.

Programvara från: vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson

Copyright © 2017