Kom ihåg mig?
Home Menu

Menu

118 700 . se

Ämnesverktyg Visningsalternativ
Oläst 2009-10-02, 10:07 #1
behgi161s avatar
behgi161 behgi161 är inte uppkopplad
Nykomling

Reg.datum: Jun 2005
behgi161 behgi161 är inte uppkopplad
Nykomling
behgi161s avatar

Reg.datum: Jun 2005
Standard 118 700 . se

Vilka jävla skojare..... säljare ringer mig, och säger att de ringer från 118 700, Sveriges enda überfuckingbäst nummerupplysning som är helt gratis till skillnad mot de mindre och såååå mycket sämre och dyrare tjänsterna så som 118 100 och 118 118, de kostar ju faktiskt 23kr/min (och ändå används de mer än 118 700 av någon anledning (?)).

Jag säger att hon ska fatta sig kort eftersom vi har sjukt mycket att göra... hon börjar med att hon vill uppdatera våra företagsuppgifter. Vi märker väldigt snart att det finns två kopior av vårt företag upplagt i deras databas varav ena har 4 år gamla uppgifter. Hon säger att hon kan endast uppdatera endast den databasen som hon ringer angående, vilket råkar vara den som inte är helt förlegad.

Efter att vi uppdaterat uppgifterna får jag det fantastiska erbjudandet att behålla vår standardlistning för endast 2990 kr/år eller lägga till ytterligare 2000 kr/år. Vilken jävla taktik är det här? Ringa, ta upp vår tid, låta en förlegad post ligga kvar i databasen som dessutom listas före den uppdaterade och sen erbjuda oss att behålla vår listning mot betalning?

Jävla skojare....
behgi161 är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat

Aktiva användare som för närvarande tittar på det här ämnet: 1 (0 medlemmar och 1 gäster)

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av

Forumhopp

Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 23:35.

Programvara från: vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson

Copyright © 2017