|
Nykomling
|
|
Reg.datum: Jun 2005
|
|
Nykomling
Reg.datum: Jun 2005
|
118 700 . se
Vilka jävla skojare..... säljare ringer mig, och säger att de ringer från 118 700, Sveriges enda überfuckingbäst nummerupplysning som är helt gratis till skillnad mot de mindre och såååå mycket sämre och dyrare tjänsterna så som 118 100 och 118 118, de kostar ju faktiskt 23kr/min (och ändå används de mer än 118 700 av någon anledning (?)).
Jag säger att hon ska fatta sig kort eftersom vi har sjukt mycket att göra... hon börjar med att hon vill uppdatera våra företagsuppgifter. Vi märker väldigt snart att det finns två kopior av vårt företag upplagt i deras databas varav ena har 4 år gamla uppgifter. Hon säger att hon kan endast uppdatera endast den databasen som hon ringer angående, vilket råkar vara den som inte är helt förlegad.
Efter att vi uppdaterat uppgifterna får jag det fantastiska erbjudandet att behålla vår standardlistning för endast 2990 kr/år eller lägga till ytterligare 2000 kr/år. Vilken jävla taktik är det här? Ringa, ta upp vår tid, låta en förlegad post ligga kvar i databasen som dessutom listas före den uppdaterade och sen erbjuda oss att behålla vår listning mot betalning?
Jävla skojare....
|