FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | ||
|
|||
Medlem
|
Bakgrund: Jag läser en högskolekurs i marknadsföring på Internet. För att göra studierna mer intressanta fick jag idén att skapa en egen hemsida för att i praktiken kunna testa de teoretiska kunskaper jag får under kursens gång. Mina programmeringskunskaper är mycket begränsade men med hjälp av en vän och en hjälpsam själ från WN.se lyckades jag till slut snickra ihop denna sida.
Feting.se är en sajt där man kan skicka fetingar (fetsmällar, snytingar) till personer som betett sig fel. Som ett "dagens ris" fast via e-post. Idén bygger på att många svenskar är konflikträdda. Trots att många beter sig fel (kanske utan att veta om det) är det få som vågar säga till. På Feting.se ska man kunna göra detta anonymt. Med glimten i ögat, förstås. Okej. Nu skulle jag vilja ha feedback i mängder. Även om jag vill hålla sidans design mycket enkel, tycker jag själv att förstasidan är för tråkig. Kom gärna med förslag på förbättringar, men ha i åtanke att mina programmerings- och designkunskaper är mycket begränsade. Testa tjänsten. Kommer e-postmeddelandet fram? Hamnar det bland skräpposten? Hur kan jag i övrigt förbättra sidan?(Vad kan jag i så fall göra för att motverka detta?) Alla kommentarer och förslag är välkomna! URL: www.feting.se/demo.php Vänligen Oscar |
||
![]() |
![]() |
|
|