Kom ihåg mig?
Home Menu

Menu

Samport eller Certitrade

Ämnesverktyg Visningsalternativ
Oläst 2007-10-10, 09:59 #1
Moundbase Moundbase är inte uppkopplad
Nykomling

Reg.datum: Sep 2007
Moundbase Moundbase är inte uppkopplad
Nykomling

Reg.datum: Sep 2007
Hej alla med erfarenhet med kreditkortbetalning

Jag har läst genom många inlägg nu avseende kreditkortbetalning/inlösenavtal. Det verkar finnas olika åskt angående Samport och Certitrade.

Jag/vi använder för nuvarande Dibs och betalar 490 kr per månad. Ut av denna avgift är 290 kr minimumavgift. Det betyder att vi är tvungna att betala extra när total transaktioner är under 29000 kr per månad (eftersom transaktionskostnad är 1%). 190 kr är månadskostnad för 3D säkerhet.

Som alla känner till är försäljningsvolym mycket större under senare halva året för detaljhandel. För oss känns det nästan lika bra att stänga affären under första 6 månaderna. Dessutom, vi är ett litet och fortfarande ganska nytt företag och har inte riktigt kommit igång med försäljningsnivån. Det gäller därför att reducera onödiga uppgifterna så mycket det går under halva året. En av de onödiga uppgifterna är denna extra kostnad för kreditkortbetalning.

Jag förstår att Samport och Certitrade erbjuder ett billigare alternativ. Men min fråga är: Är de bra teckniskt, har bra support, bra lösning?? Om det blir ett strul så är det inte detta sparande värt. (dessutom tillkommer det startavgift om vi byter, eller hur)
Moundbase är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat

Aktiva användare som för närvarande tittar på det här ämnet: 1 (0 medlemmar och 1 gäster)

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av

Forumhopp

Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 02:51.

Programvara från: vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson

Copyright © 2017