FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | |||
|
||||
Nykomling
|
Jag försöker lägga in en url adress i ett "input field" från min admin kontrollpanel men det verkar bara som om den tar ett max antal bokstäver, i det här fallet 56 bokstäver. Jag skull vilja lägga in en url som innehåller ungefär dubbelt så många bokstäver, ca 120. Jag har ändrat input size i en tpl fil från 60 till 120 men det enda som hände var att själva "input field" blev längre utan att för den skull acceptera en längre url. Någon som vet hur jag ska göra för att få den att acceptera fler bokstäver/längre url?
Här är tpl koden: <form enctype="multipart/form-data" action="{zoner}" method="POST"> <flexy:component name="ff" class="fill_hidden" exclude="mode"> <input type=hidden name="action" value="add"> <TABLE border=0 width=100%> <TR> <TD colspan=2 class=caption>New search server:</TD> </TR> <TR> <TD>Title:</TD> <TD><input size=60 type="text" name="title"></TD> </TR> <TR> <TD>URL:</TD> <TD><input size=60 type="text" name="url"></TD> </TR> <TR> <TD>Logo image:</td> <input type="hidden" name="MAX_FILE_SIZE" value="100000"> <TD><input type="file" name="logo"></TD> </TR> <TR> <TD></TD> <TD><input type=submit value=" Save "></TD> </TR> </TABLE> </form> ![]() |
|||
![]() |
![]() |
|
|