Kom ihåg mig?
Home Menu

Menu

Kuvert.se - vad man kan göra med ett bra domännamn

Ämnesverktyg Visningsalternativ
Oläst 2007-08-13, 21:30 #1
Lumpy Lumpy är inte uppkopplad
Medlem

Reg.datum: Jan 2007
Lumpy Lumpy är inte uppkopplad
Medlem

Reg.datum: Jan 2007
Hej

Jag har inte presenterat kuvert.se tidigare här på wn. Inte för att jag har någon lust att ta imot några negatvia komenterer men.. Nu i början sedan februari gick försäljningen upp från start som &/%&#! Tills slutet av Juli då jag trodde att dem flesta från industrin var tillbaka från semstern. Problmet är det att jag har knappt fått några beställningar alls i augusti. Om man bortser från alla 324 missade telefonsamtal (automatisk kundtjänst och orderhantering på gång). Jag spenderar för mycket pengar på google redan vilket borde resultera i massavis med beställningar.

Vad ska vi göra?

Till dem som tänker kommentera designen kommer lite teknisk info:

Grundbutik från eurovator.
Komplett system med orderhantering kopplat till kreditor.
Statistik, produkthantering, produktlager, inköpsstyrning. Möjlighet att trixa med designen ( om man kan html, cgn eller vad dte heter) Vilket jag har gjort en ca 500 tim.
Moms, valuta, frakt, porto, betalningsformer bla, bla.. b2b, affiliate partner, stylesheet m.m.

Jag har fetetröttnat.

Möjliga lösningar.

Förenklad kontaktinfo. ex färdig formulärruta. ( folk slipper använda outlook etc Som ändå bara webdesigners använder.

Skaffa ett orderntilgt telenummer , boxadress etc.

Ändra om desginen totalt (glöm det) Jag tycker den är perfekt framtagen för alla datorer och för folk som vill slippa få epelepisanfall och andra störningar av att använda internet. Optimerad för 600x800.

Utöka butiken med visitkort m.m. kanske?

-Marcus
Lumpy är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat

Aktiva användare som för närvarande tittar på det här ämnet: 1 (0 medlemmar och 1 gäster)

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av

Forumhopp

Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 11:49.

Programvara från: vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson

Copyright © 2017