Kom ihåg mig?
Home Menu

Menu

Domainsbyproxy / Domainspricedright .com

Ämnesverktyg Visningsalternativ
Oläst 2007-05-24, 14:14 #1
akkeman akkeman är inte uppkopplad
Medlem

Reg.datum: Nov 2006
akkeman akkeman är inte uppkopplad
Medlem

Reg.datum: Nov 2006
Haj,

I morse höll jag på att sätta kaffet i fel strupe. Min outlook tog emot ovanligt många e-brev, inget direkt konstigt med det. Inte tills jag såg vars de kom ifrån, och vad de handlade om.

Alla de e-brev som inkom var från nämnda företag i topic. Mina samtliga domäner jag äger via dem har blivit avslutade, och e-breven var således bekräftelser på – som det stod – mina beställda avslut. Detta är helt felaktigt. Jag har verkligen inte avslutat mina domäner. Jag försöker då logga in på mitt konto hos dem, men det går inte. Verkar inte ens som att kontot finns kvar.

En vän, som bor i Spanien, beställde någon domän från dem nu i dagarna. Även han har fått detta e-brev, och kan inte heller logga in.

Det tar ju emot att ringa till staterna, så jag har förlitat mig till e-brev till supporten. De har startat utredning i ärendet, och kring lunch fick jag ytterligare ett e-brev som beskrev att mitt ärende hade fått ökad status pga vad det handlade om.

Är det någon som har erfarenhet av detta? Tror ni att det kan lösa sig? Enligt ”avslutningsbekräftelsen” skulle jag höra av mig om jag ansåg beställningen om avslut vara felaktig. Detta gjordes ju asap, för att uttrycka sig milt.

Det var för övrigt självaste Loopia som tipsade mig om företaget, så detta känns mer än surt.
akkeman är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat

Aktiva användare som för närvarande tittar på det här ämnet: 1 (0 medlemmar och 1 gäster)

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av

Forumhopp

Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 04:08.

Programvara från: vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson

Copyright © 2017