FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | ||
|
|||
Banned
|
Hejsan!
Jag har en liten fråga anngående byggnad av en ganska stor hemsida. Jag har ett projekt där vi vill att våra medlemmar ska kunna pressentera sig själva och sitt CV på en eggen profil sida. Lite som "my space & Lunarstorm" fast inom helt andra kategorier. Sidan kommer att vara Internationell och kommer 100% att få en väldigt många besökare som kommer lägga upp sig. Sidan kommer att marknadsföra sig själv till stor del och dessutom kommer tjänsten att vara till stor del gratis för alla som lägger upp sig. Det finns planer att ta betalt för vissa tjänster. Men frågan är denna: På ett ungefär vad kostar det att bygga en sida där annvändaren får ett eget utrymme att pressentera sig själv med text och bilder. Tanken är att det kommer vara ett litet galleri med ca 4-5 bilder för varje person. Jag har ju inga stora summor att lägga på en sådan sida. Vissa säger att vi pratar om minst 100-200 tusen kronor. Vissa föreslår att jag ska finna en partner och som kan bygga en sådan sajt och sedan jobba med honom. Jag har ingen erfarenhet av att bygga sidor eller vad dessa skulle kosta. Ideen är en enligt mig och andra "klockren". Sidan kommer att generera VÄLDIGT mycket besök! detta är 100% säkert. Någon som vet lite om priser för en sådan sida? Tacksam för svar! fråga gärna om ni undrar över något. /Kevin |
||
![]() |
![]() |
|
|