FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Jag fascineras gång på gång av diskussionerna här på WN. Hur tänker ni egentligen när ni väljer webbhotell?
Jag har läst många exempel på webbhotell som inte svarat på epost eller i telefon på flera veckor. Under tiden har sidan legat nere; men som kund är du jättenöjd ändå. Eller webbhotellet som var nere ett par timmar per dygn, nästan varje dag i flera månader och ändå rekommenderades för fullt i trådar. Nyss läste jag senaste tråden där, som jag förstår det, första kontakten med webbhotellet är att deras egen hemsida inte går att nå. Trots det placeras hemsidan på det webbhotellet ett par timmar senare. Därav vore det mycket intressant att veta hur ni tänker när ni väljer webbhotell. Min uppfattning är att service och tillgänglighet är absolut viktigast. Priset kommer en bra bit ner på listan.
Jonny Zetterström se.linkedin.com/in/jonnyz | bjz.se | sajthotellet.com | kalsongkungen.se | zretail.se | zetterstromnetworks.se | webbhotellsguide.se | ekonominyheter24.se | nyamobiltelefoner.se | gapskratt.se | antivirusguiden.se | jonny.nu |
||
![]() |
![]() |
|
|