Kom ihåg mig?
Home Menu

Menu

Tips För Annonsörer

Ämnesverktyg Visningsalternativ
Oläst 2003-07-02, 22:04 #1
Cmon Cmon är inte uppkopplad
Nykomling

Reg.datum: Jul 2003
Cmon Cmon är inte uppkopplad
Nykomling

Reg.datum: Jul 2003
Jag har nyligen upptäckt nätverket Advertising.com. Eller rättare sagt, upptäckt vad det kostar att annonsera. Att det fanns visste jag tidigare.

Priserna ligger på ca 1 öre per exponering för att annonsera på svenska sajter. När man blir medlem skickar de ett erbjudande om 20% rabatt på första beställningen. Beställer man inte får man ett nytt om några dagar där de ebjuder 35% rabatt och beställer man inte då heller får man ett tredje mail som erbjuder dig 50% rabatt på första beställningen. Priset är då nere på 0,5 öre vilket enligt mig är mycket bra med tanke på vilka volymer det är möjligt att beställa.

Över huvud taget gillar jag deras koncept med ett helautomatiskt system för att annonsera, helt utan säljare och annat krångel.

Är det andra här på forumet som har tips på bra och framförallt prisvärda annonsnätverk/större sajter?

För övrigt hade det varit trevligt med ett eget forum om annonsering och affiliate-verksamhet. Om inte nu så i alla fall när och om forumet växer till sig lite.
Cmon är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat

Aktiva användare som för närvarande tittar på det här ämnet: 1 (0 medlemmar och 1 gäster)

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av

Forumhopp

Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 11:18.

Programvara från: vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson

Copyright © 2017