FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Gjorde denna sida i förrgår, inga speciella tankar med den förrutom en ursäkt att skriva om bilar och leta upp nya roliga bilnyheter på min fritid
![]() Baserade den på mitt tidigare skin till factotum som jag moddat, dock inte klar så det är lite vajsigt med paddingen i headern när man använder IE, men firefox ska den funka bra till (hoppas jag) Söker främst kommentarer av folk som gillar bilar på denna sida, för jag vill gärna veta vad ni tycker om upplägget att blogga om bilnyheter? Funkar det? eller känns det konstigt? (det jag funderar mest på är om bilnyehter passar i bloggformatet, vill nämligen inte att det ska kännas som en vanlig blogg utan jag hoppas att bilderna och det raka i upplägget ska funka som en nyhetsportal mer än blogg) Vore även kul med länkbyten och om folk vill skriva lite bilrelaterade grejor, men det är på sikt, just nu vill jag mest bygga klart sidan som sagt, shoot if u wish ![]() www.vralak.se edit: bör väll tilläggas att jag har vrålåk.se också som jag håller på att peka om, tänkte köra med den först men tyvärr verkar det inte riktigt redo att köra idn domäner som huvuddomän, men vi får se ![]() |
||
![]() |
![]() |
|
|