FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
Jag har till mitt webbhotell skrivit flertal mail och även ringt 2 samtal om att få mitt ärende ombesörjt..
ärendet gäller att få information om hur jag flyttar 2 domäner jag äger, till den som köpte dessa 2 av mig, det gäller då 1st .com och 1st .net har nu väntat i 8 dagar på svar, trots att jag har ringt och pratat med dem 2 ggr, där dom i det första samtalet säger att dom inte är säkra på om mailet har nått dom, sen i det andra säger dom att dom ska återkomma med mail, nu har det gått ytterligare 2 dagar och fortfarande inget svar.. nu undrar jag vad man ska ta sig till... Att notera är att företaget skriver i ett mail till mig såhär: "Vi har haft lite trubbel med mailservern, om du saknar svar ifrån oss inom 24h efter att du mailat, skicka igen." vad gör man efter 8 dagar? MVH Fredrik |
|||
![]() |
![]() |
|
|