Kom ihåg mig?
Home Menu

Menu

Kan en webbyrå vara kompetent?

Ämnesverktyg Visningsalternativ
Oläst 2007-02-27, 12:35 #1
eg0master eg0master är inte uppkopplad
Mycket flitig postare

Reg.datum: Oct 2004
eg0master eg0master är inte uppkopplad
Mycket flitig postare

Reg.datum: Oct 2004
Med anledning av:
http://www.webmasternetwork.se/f2t19632.html

Citat:
Det sitter en del kompetens på större byråer - därav alla de utmärkelser som de flesta får.
Jag tror att det dels finns en skillnad i vad jag tycker är en webbyrå och vad som är ett programutvecklingsföretag med inrikting mot webben. Och det finns nog alldeles för många företag som kallar sig själva för webbyråer. Om jag vill vara elak mot mig själv så skulle jag kunna säga att "en webbyrå som är tekniskt väldigt kompetent är inte längre en webbyrå" och lite av det är nog sant. Det är min personliga fördom i frågan.

Men jag blir väldigt nyfiken på varför en utmärkelse självklart betyder att ett företag har kompetens inom ett visst område? Betyder inte en utmärkelse bara attt man lyckats med sin marknadsföring? Jag ser gärna exempel på detta.

Citat:
Projektledning är egentligen nyckeln imho.
Här är vi helt överrens, men om jag ska passa på att vara grinig så skulle jag säga att nyckeln snarare ligger i projektmetodik snarare än projektledning även om det senare är bättre än ingenting.
eg0master är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat

Aktiva användare som för närvarande tittar på det här ämnet: 1 (0 medlemmar och 1 gäster)

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av

Forumhopp

Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 11:38.

Programvara från: vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson

Copyright © 2017