FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | |||
|
||||
Medlem
|
28 November köpte vi en domän samt betalade den direkt.
Den är fortfarande inte överflyttad till oss. Köparen har lämnat ifrån sig domänen och det som återstår för Sedo är att ge mig authcode så jag kan flytta domänen. Men det är ju helt omöjligt att få tag på dem. Har mailat till alla adresser jag kan hittat. Men får inget svar (väntat på svar i några veckor och skickat flera mail). Även försökt faxa till dem men det är bara upptaget. Den svensk kontaktpersonen jag varit i kontakt med är på semester. Vet ni om det finns flera svenska kontaktpersoner än Jonas? 2006-12-22 Fick jag ett mail där det står: We received and approved the transfer request from your registrar today for the domain you have purchased through us. Då var jag lycklig en kort stund men 2006-12-23 fick jag detta svar från Joker. This is the last notification of your transfer request to Joker.com for the following domain(s) transfer of: [Bortediterat]: canceled by registry ERROR[-2201]<Authorization error> ERROR[-2201]<284199686-1166884799330> ERROR[-2201]<Authorization error> ERROR[-2201]<0.026632> ERROR[-2201]<2201> ERROR[-100]<could not initiate transfer> Your request has been submitted to the appropriate registry, but it has declined the transfer due to the reason you see above. Suck.. Är det fler som har haft problem med sedo eller är jag ett undantag? |
|||
![]() |
![]() |
|
|