FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | |||
|
||||
Supermoderator
|
Sedan jag började anväda tejp med "LB Onlineshop" tryckt på så har det börjat försvinna brev på Posten och det är uteslutande till kunder som betalt med kreditkort som då inte kan spåras med något kollinummer. Det har försvunnit 5 brev på en månad nu och jag får inte 5 öre i ersättning från Posten.
Självklart lämnar jag in en reklamation till Posten för varje brev som försvinner, idag frågade jag postchefen här i Skara om jag skall behöva använda neutral tejp på dessa brev men det tyckte han inte, när jag frågar vem som skall ersätta mig för denna förlust så har han tyvärr inget svar eftersom Posten aldrig ersätter just brev... Det spelar ingen roll att man som i mitt fall lägger 750.000.- om året till dom. Han menar på att Posten har 40.000 anställda och det vore ju konstigt om det inte fanns banditer bland dom, vad jag reagerar på är bara att jag får stå för hela kostnaden och dessutom får förklara för kunden att det "måste försvunnit på Posten" och hur trovärdigt är det... Jag blir så JÄVLA trött på den förbannade Posten! // Mats |
|||
![]() |
![]() |
|
|