FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | ||
|
|||
Medlem
|
I onsdags skickade jag varor värda 12000 med företagspaket 16.00 till en skola i Stockholm.
I torsdags lämnade Posten av paketet, var vet dom inte, men skolan har aldrig mottagit det. Underskriften har jag lyckats spåra till en person i området men Posten verkar inte ta sitt ansvar. Dom skall kolla med chauffören på måndag och se om han kommer ihåg. Min kund står och stampar! Samtal med Posten Kundtjänst: "Om vi lämnat av paketet på skolan är det ditt problem, vi fraktar från punkt A till B. Kontaktperson är inget vi bryr oss om. Skulle någon obehörig skrivit på är det bedrägeri och det får du hantera. Skulle vi å andra sidan lämnat paketet på fel ställe, då får vi utreda saken." Har ni några tips i detta känsliga läge? Personen som skrivit på finns inte på hitta eller eniro så det verkar bli svårt att nå honom då jag sitter utanför Göteborg. PS. Skulle någon ha vägarna förbi Järfälla och ha mod att ringa på hos gubben och fixa mitt paket så betalar jag en tusenlapp på direkten, förutsatt att allt är ok. PM:a i så fall! |
||
![]() |
![]() |
|
|