FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Hej,
Jag driver en liten privat sida som börjat äta lite bandbredd och därmed kostar lite i hosting, drift och underhåll nu och tänkte att jag kan ta emot donationer av mina besökare genom sms och liknande. Jag använder mig redan av paypal men det är ju inte alla som har detta eller vill använda det. Då jag sett att en del andra sidor tar emot donationer genom sms och liknande så tänkte jag att det skulle vara smidigt att använda sig av och även kanske telefonbetalningar. Men nu har jag ett litet problem dock och det är att dom svenska aktörer jag tittat på inte fungerar med speciellt många länder alls, oftast bara 10-15 st och då oftast begränsat till Europa. Finns det någon större internationell aktör i stil med MOSMS.Com som kan leverera det jag vill ha? Jag har besökare från alla möjliga länder i världen och visst förstår jag att det är svårt att hitta någon som täcker alla länder i hela världen. Men hade gärna sett om det fanns ett alternativ som täcker en större del än dom aktörer jag kollat på. Då sidan drivs privat av mig finns det heller inte så stora pengar att lägga på diverse anslutnings och startavgifter för tjänsten så ett alternativ som bara tar ett par % av sms beloppet är ju bäst, självklart skall det gå att få ut pengarna på något lämpligt sätt med. Någon som vet något, tar gärna emot förslag om det finns något liknande fast för fasta telefoner osv? Mvh, Viper |
||
![]() |
![]() |
|
|