FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | ||
|
|||
Medlem
|
Nu har jag verkligen tröttnat på McDonalds. I år har dom verkligen varit urusla. Allafall dom ställen jag besökt. Eskilstuna, Norrköping, Västerås och Stockholm. I år har jag inte varit på McDonalds en enda gång utan ett enda problem. Alltid är det något. Då jag oftast köper med mig, så orkar jag inte ringa/åka tillbaks heller.
Alltid är det minst en sak dom glömt lägga i påsen. Kanske beror på att jag oftast gör så krångliga och stora beställningar, men ändå. Dom ska ju fan lägga i allt jag betalat för. I helgen i Stockholm så fick jag inte ens en pomme till min meny som jag var tvungen betala fullt pris för. Dom sa att dom inte hade orkat sätta igång pomme-maskinen pga så lite folk... Hmm... Jaha... sen fick jag vänta en kvart på min hamburgare som dom skulle komma med. Gav tom vägbeskrivning på var jag skulle sitta. Men det glömde dom bort... Antar att det var så mycket att göra med så mycket folk. När jag påpekade detta, så kom dom ihåg. Fick min hamburgare serverad efter ett tag. Men fick gå till kassan igen, dom gav mig fel hamburgare. Sällskapet jag var där med hade också problem med sina beställningar. Sen såg vi att folk fick pomme, när vi påpekade att vi borde få pomme. Så vägrade dom oss detta fast det var samma person i kassan. Efter tjafs, så sa en annan i kassan att vi hade rätt till pomme. En hel timma spenderade vi på McDonalds... På den tiden kunde vi ha hunnit åka ett par karuseller. Hmm... Ja... På kvällen käkade vi på Burger King, min hamburgare skulle ta 2-3 minuter. Så jag fick vänta ett tag. Men dom gav mig en gratis liten pomme att knapra på under tiden. Trevligt folk på burger king. Är det några fler som fått uppleva McDonald's goda service och alltid lika trevliga personal som behandlar en bra. Utan att fälla dryga kommentarer? Eller är det bara mig McDonald's är ute efter? Ps: Kom inte och säg att jag ger mcdonalds felaktigt rykte, för jag har varit på ett tio-tal olika mcdonalds i år där var det varit problem hela tiden. Ps2: Idag i Norrköping så fick jag hela min beställning. Fick visserligen påpeka att dom glömt ge mig dipp till pommen som jag betalat för. Men jag slapp alla fall gå tillbaka till kassan när jag hunnit sätta mig. |
||
![]() |
![]() |
|
|