FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | |||
|
||||
Medlem
|
Moderatorer får göra reklam hur mycket de vill antar jag?
======================= Så här skrev en av moderatorerna här. Jag kallar det företagande/"tjänst" precis som vårt. Det här forumet handlar om att sälja domäner. Punkt slut. Eller handlar det om hur stor man är, är man liten och säljer 10 domäner så får man inte göra reklam här men säljer man 20 får man det inte, eller var går gränsen? ===================== Rensat lite bland domänerna som ska väck, alla är inte mina utan säljs åt kompanjon, endel är äldre, andra nyare, har kommit upp lite nya grejjer som tar all tid. Snack om hur bra dom är eller hur dåliga dom är behövs inte, är det inte intressant, skriv inte. Bud i tråden eller PM, skippa idiotbud, jag vet vilka som ger nåt och vilka som inte gör det. Då JX/QU är ombud sköts ägarbytet därigenom. Statistik finns på alla domäner om sådant önskas. Som vanligt när jag säljer domäner är jag inte ute efter miljonklippet utan bara sälja domäner som jag inte har tid att meka vidare på. 0660 . se (örnsköldsviks riktnummer) - 1500kr 075 . se (internationellt riktnummer för ip-telefoni) - 1000kr 24pc . se - 200kr myter . se - 500kr progamers . se - 1500kr rackserver . se - 3000kr s60 . se - bud 9-3 . se - bud superbid . se - 200kr trapp . se - 500kr trangselavgift . se - 3000kr Priser = inklusive ägarbyte, tycker ni priset är fel, kom med andra förslag. ===================== |
|||
![]() |
![]() |
|
|