FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | ||
|
|||
Nykomling
|
Hej hej!
Jag säljer nu mina domännamn pga andra projekt som jag håller på med och lever på. Tanken med pizzeriaguide.se eller pizzeriaguide.com var att jag skulle samla alla sveriges pizzerior på ett och samma ställe. Innan jag reggade dessa domännamn har jag undersökt marknaden och om idén skulle löna sig. Jag ringde helt enkelt runt till olika pizzerior runt om i landet och berättade vad jag hade för idé och om de var intresserade. Jag blev inte förvånad att många var intresserade då jag erbjöd dom en meny, bilder och kontakt information på pizzeriaguide.se för 500:- om året. Det är lite pengar kan tyckas men tänk att du kan skaffa 100 kunder i månaden. Då blir det helt plötsligt väldigt lönsam affär eller hur. Domännamnet säger ju allt och det går inte att gå miste om vad som står bakom den. Det är bara att jag inte har tid att jobba med det här projektet då jag driver egen firma och har massor av jobb som jag inte vill ge upp för nåt då jag trivs jätte bra med de pågående projekten. Är du intresserad, ja, då ger du mig ett bra bud via PM. P.S. Innan du köper dessa domännamn från mig rekommenderar jag att du också ringer till pizzerior och frågar om samma sak jag frågade så får du se om det är lönt eller ej. ;-) |
||
![]() |
![]() |
|
|