FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | ||
|
|||
Medlem
|
Hejsan!
Jag driver Datingsidor.com tillsammans med en vän. Nu tänker vi sälja projektet. Sidan drivs i grunden av wordpress och har annonser via tradedoubler med riktigt bra utdelning. Lite google-statistik: 1:a vid internationell googling på "Datingsidor" 2:a vid internationell googling på "Dejtingsidor" 2:a vid internationell googling på "Gratis dating" Statistik på sökorden: Lokal sökvolym för "Dejtingsidor" per månad: 2 900 Lokal sökvolym för "Datingsidor" per månad: 2 400 Lokal sökvolym för "Gratis dating" per månad: 1 600 (Global sökvolym uppnår 27 100) Inkomst sedan slutet av april: 833,90 kr Besökarantalet har vi fört väldigt dålig statistik på men på det vi har så snittar vi 1kr/besökare. Kan bli riktigt bra om man har kapitalet att annonsera för sidan! ![]() Startbud: 4000kr och vi avslutar budgivningen exakt en vecka efter första budet. Bud sker helst direkt i tråden, i annat fall så vill jag undvika misstankar om "budfusk" och förbehåller mig rättigheten att ge ut användarnamn på den som budat via PM/E-post. Vi säljer som privatpersoner. MVH Mikael EDIT: Ser redan nu att jag lagt den fel. Kan någon snäll moderator flytta tråden? ![]() |
||
![]() |
![]() |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|