Kom ihåg mig?

Bygga sida utan förkunskaper

Ämnesverktyg Visningsalternativ
Oläst 2008-10-10, 20:50 #1
Nea Nea är inte uppkopplad
Nykomling

Reg.datum: Feb 2007
Nea Nea är inte uppkopplad
Nykomling

Reg.datum: Feb 2007
Hej på er,

Jag har länge tyckt att detta med websidor och intäkter via annonser är väldigt intressant och har en idé som jag nu så gärna vill förverkliga på allvar.

Mitt stora problem är att jag är urkass på hemsidesnickeri, jag är helt grön på det här och mina kunskaper sträcker sig endast till ytterst lite om html kod, det vill säga att jag kan testa mig fram genom att ändra i koden så länge jag har en mall att gå efter.

Jag funderade ett tag på att få ihop mitt projekt som en blogg eftersom det är vad jag behärskar bäst men jag tycker inte detta är ultimat...
Jag har en del parkerade domännamn som jag la ut på missdomain i veckan och hittade deras tjänst misspark där man mycket enkelt kan få ihop en liten sida. Det är ungefär vad jag är ute efter, fast jag vill kunna ändra mer i mallen.

Vet ni hur jag enklast går till väga för att få ihop en hyfsat snygg sida utan så mycket förkunkaper? ..önskan är även att tjänsten inte ska vara allt för dyr heller...
Har ni några andra tips?

Jag är lite för otålig för att lära mig allt från grunden, men jag brukar lära mig ganska snabbt när det väl kommer till kritan. Grejen är att mitt driv mest snurrar kring att fylla sidan med information och marknadsföringen av den.

Frågan är kanske ställd i fel forum, ni verkar ju vara monsterproffs allihopa här, men jag brukar hänga härinne så det känns mest naturligt för mig att fråga här. Om ni tycker att frågan är orelevant tar jag tacksamt emot tips på vart jag kan vända mig.

Tack på förhand

/Nea
Nea är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat

Aktiva användare som för närvarande tittar på det här ämnet: 1 (0 medlemmar och 1 gäster)

Ämnesverktyg
Visningsalternativ

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av

Forumhopp

Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 09:46.

Programvara från: vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson

Copyright © 2017